Jak pomoct lidem na jižní Moravě. Přehled největších finančních sbírek
VEŘEJNÉ SBÍRKY NA POMOC LIDEM V ZASAŽENÝCH LOKALITÁCH:
Veřejnou sbírku vyhlásila Diecézní charita Brno. Zájemci mohou postiženým přispět prostřednictvím účtu 4211325188/6800 s variabilním symbolem 2002. Využít mohou také zaslání DMS ve tvaru DMS DCHB 30, 60 nebo 90 na číslo 87 777.
Transparentní účet zřídilo i město Hodonín. Libovolnou částku mohou lidé poslat na 123-3116270217/0100. Do zprávy pro příjemce stačí uvést obec, do které vaše peníze chcete poslat. Prostředky z tohoto účtu budou rozděleny mezi občany nejen v Hodoníně, ale i v okolních zasažených obcích - Lužice, Mikulčice, Moravská Nová Ves, Hrušky.
Alternativou může být i účet, který spravuje město Břeclav. Peníze lze posílat na 115-8436250277/0100. Místní radnice navíc dává dohromady seznam dobrovolníků. Ti se mohou hlásit na krizovy.stab@breclav.eu, kam lidé mohou posílat své kontakty.
Peníze pro jižní Moravu se sbírají také na dárcovské platforměZnesnáze21.cz. Z původního cíle 1 221 212 korun se díky solidárním lidem dosud podařilo vybrat již přes sedm milionů. Finanční pomoc organizátoři přerozdělí ve spolupráci s krizovými štáby mezi zasažené obce.
Souhlas s cookies přináší výhody plného využití vašeho webu
Soubory cookies nám pomáhají lépe porozumět vašim preferencím a přizpůsobit náš obsah vašim potřebám. Ale nebojte se, naše cookies jsou přátelské a bezpečné!
K jejich použití potřebujeme váš souhlas.
Co jsou cookies a proč je používáme
Cookies jsou malé datové soubory, které pomáhají webu správně fungovat a vám zpříjemňují jeho prohlížení. Stránky, které otevřete, ukládají cookies do vašeho prohlížeče a zapamatují si informace, které využijí při vaší příští návštěvě.
Vyberte úroveň cookies, kterou chcete povolit
Technické cookies
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Analytické cookies nám řeknou, jaké stránky jsou nejnavštěvovanější, jak se lidé na web dostanou (například z výsledků vyhledávání, z odkazů na jiných stránkách apod.), na co klikají, jak dlouho zůstávají apod. Díky tomu víme, co funguje a co naopak máme zlepšit. Jinými slovy, když máte zapnuté analytické cookies, pomáháte nám web dál vylepšovat.