Abys dokoukal trailer na nový horor, musíš se u něj usmívat. Vyzkoušej to!
Ve snaze přilákat diváky na hororovou novinku Úsměv II zvolilo studio Paramount Pictures nezvyklý marketingový krok. Na oficiálních stránkách umístilo sedmiminutovou ukázku filmu, při jejímž sledování musí diváci neustále usmívat.
Tento netradiční přístup k propagaci filmu využívá kameru, která monitoruje obličej diváka. Pokud se přestanete během sledování upoutávky usmívat, video se okamžitě zastaví a systém vás vyzve, abyste obnovili svůj úsměv, pokud chcete pokračovat ve sledování.
S tímto unikátním způsobem marketingu studio doufá, že zaujme především mladší generace, které oceňují inovativní a interaktivní přístupy.
Souhlas s cookies přináší výhody plného využití vašeho webu
Soubory cookies nám pomáhají lépe porozumět vašim preferencím a přizpůsobit náš obsah vašim potřebám. Ale nebojte se, naše cookies jsou přátelské a bezpečné!
K jejich použití potřebujeme váš souhlas.
Co jsou cookies a proč je používáme
Cookies jsou malé datové soubory, které pomáhají webu správně fungovat a vám zpříjemňují jeho prohlížení. Stránky, které otevřete, ukládají cookies do vašeho prohlížeče a zapamatují si informace, které využijí při vaší příští návštěvě.
Vyberte úroveň cookies, kterou chcete povolit
Technické cookies
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Analytické cookies nám řeknou, jaké stránky jsou nejnavštěvovanější, jak se lidé na web dostanou (například z výsledků vyhledávání, z odkazů na jiných stránkách apod.), na co klikají, jak dlouho zůstávají apod. Díky tomu víme, co funguje a co naopak máme zlepšit. Jinými slovy, když máte zapnuté analytické cookies, pomáháte nám web dál vylepšovat.